Tavaly voltunk első téli hegyvidéki túráján, ami így nagy élmény volt, mert még ilyet sose láttunk, tapasztaltunk.

Biharfüredről indultunk az elősször még lagyakos hóban. De körülöttünk még akkor is magasodtak a torlaszok. Később a túrauúton indultunk el a Feredő-nyereg - Kusztura gerinc - Kusztura csúcs - Sárga forrás nyereg - Papok Feredője - Csoda forrás útvonalon.  Egyre nagyobbb hóba mentünk, ami egyre izgalmasabb lett. A két méteres hókupac tetején mentünk, ami néha beszakdt ez az alatt. Én el is kezdtem félni, hogy majd belefuladdok a hóba. Így érkeztünk el a keresztes helyhez, ami nagyon gyönyörű volt. Itt a kilátásnál a felhők fölé értünk. Csodás volt, ahogy azok alattunk haladtak tova és ha le és fel néztün akkor is felhőket láttunk. Így értünk el a pihenőkunyhóhoz, aminek a teteje is hóban volt, de meg volt csinálva annyira, hogy be lehessen menni. A csoda forrás környékén a padokat kerestük, és valkik így ugráltak bele a hóba.  A nagy hóban nehéz volt a közlekedés, hideg is volt, de a fényképezés könnyen ment és sok kép született. Ebből láttok most egy összeállítást.